Ved å kombinere service, opplevelser og trygghet legger Selvaag Pluss forholdene til rette for en innholdsrik og bekymringsfri hverdag.
Med en Plussbolig® får du noe av servicen fra hotell inn i boligen. Du har tilgang til et serviceområde med bemannet resepsjon, lobby, gjesterom, treningsrom, møterom, selskapsrom og kjøkken.
Vertskapet er daglig tilstede i resepsjonen, og holder orden på serviceområdet, organiserer alle tilbud, tilrettelegger og bistår med praktisk hjelp - enten det er hus-, helse- eller velværetjenester. Eksempler på oppgaver vertskapet tar på seg:
- Ferie og fraværservice: tilsyn av din bolig ved ferie og
reiser, vanne blomster og oppbevaring av post og aviser - Enkle budtjenester, mottak av pakker og post
- Hente og levere til renseri, skomaker, apotek osv.
- Gaveinnpakking til jul og spesielle anledninger
- Koordinere utleie av el-biler/el-sykler/gjesteleiligheter
- Nøkkeloppbevaring
- Koordinere og tilrettelegge for nabotreff, med servering
- Beboerkommunikasjon (webside og nyhetsbrev)
- Formidling av tjenester, for eksempel vaktmester, håndverker,
fysioterapi, helsehjelp, massasje, aromaterapi, hudpleie eller
trening.
Tenk deg et liv i Pluss
Det har blitt sent på kvelden idet du låser deg inn i leiligheten, to uker etter du dro på ferietur. Du rakk ikke matbutikken på veien hjem, men du finner du ferskt brød på kjøkkenet og melk og pålegg i kjøleskapet. Plantene er like friske som da du dro, og i garderoben henger rene og nystrøkne skjorter.
- Akkurat slik kan det være.