Boligaktørene med høyest kundetilfredshet i 2016 er kåret. For prosjektene Moss Glassverk, Lørenpynten og Dockside Hus B, Tønsberg fikk Selvaag Bolig ikke mindre enn 1., 2. og 7. plass. Tusen takk!
Dette var utrolig hyggelig! - tusen takk til kundene våre. Det ligger mye og langsiktig jobbing bak denne prisen. Hver eneste dag jobber vi for at kundene våre skal være fornøyd og få et produkt de vil leve og trives i. Dette beviser at det vi gjør noe riktig og gir ekstra motivasjon for å fortsette å strekke oss litt lenger for kundene våre, sier Baard Schumann.
Her kan du bli bedre kjent med Moss Glassverk, Dockside - Kaldnes Brygge og Løren.
Om undersøkelsen:
Prognosesenterets måling av kundetilfredshet skjer i to ulike faser, ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring, og målingen fanger således opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig til man har overtatt og bodd i boligen en tid. Kundetilfredsheten blant boligkjøperne har generelt blitt bedre i løpet av 2016, og det er også gledelig å registrere en positiv utvikling for kundetilfredsheten over tid.
Tabellen under viser en oversikt over prosjektene med høyest målt kundetilfredshet i prosjektmarkedet i 2016, der Selvaags prosjekt «Moss Glassverk, hus A2» ble beste prosjekt med en KTI-score på hele 92! (Kilde: prognoseseneret.no) - Veldig gøy, sier en tydelig stolt Arnstein Sandnes, prosjektsleder for Moss Glassverk. Han vil gjerne benytte anledningen til å takke både kunder og entrepenører.
Les hele saken på Prognosesenterets hjemmeside.